Verschepen

Verzendwijzen en -kosten

Verzendwaarde Basis
€ 0.00 of meer 0
€ 0.01 of meer € 6.50
€ 60 of meer € 9.50
€ 100 of meer € 11.50
€ 500 of meer € 12.50
€ 1000 of meer € 20.50
€ 1500 of meer € 25.50
€ 2000 of meer € 30.50
€ 2500 of meer € 35.50
€ 3000 of meer € 40.50
€ 3500 of meer € 60.50
€ 4000 of meer € 95.50

Opmerking:
Bestellingen van meer dan € 2000 worden niet geaccepteerd in verband met fraudepreventie.

  • Aan de kassa wordt u gevraagd een verzendwijze te kiezen. Voor sommige producten is slechts één verzendwijze beschikbaar. De totale verzendkosten worden automatisch berekend aan de kassa voordat uw bestelling wordt voltooid.
  • We leveren alleen aan het vasteland, niet aan overzeese gebieden.
  • We leveren niet aan de Nederlandse Antillen.
  • U kunt uw verzendwijze upgraden voor een snellere levering. Als u kiest om uw verzendwijze te upgraden, moet uw bestelling voor 11.00 uur zijn ontvangen en goedgekeurd, anders kan uw bestelling niet voor de volgende werkdag worden verwerkt. Werkdagen zijn weekdagen, met uitzondering van nationale feestdagen en ze zijn vrijgesteld van de berekening van spoedverzending.

Uw bestelling volgen

Wanneer kunt u een bestelling volgen?
In ons magazijn worden traceernummers bijna onmiddellijk toegekend aan pakketten en verschijnen ze over het algemeen op onze website, samen met uw bestelgegevens. Het kan echter tot 48 uur of langer duren voordat het pakket in het traceersysteem van de vervoerder wordt opgenomen. Dat betekent dat zelfs als uw pakje ons magazijn al heeft verlaten en naar u onderweg is, de vervoerder mogelijk tot 48 uur of langer niet in staat is om informatie te geven over uw pakje.

Bestellingen bij iRobot.nl kunnen door één of meerdere verschillende vervoerders en verzendwijzen worden geleverd. Daarom kan de beschikbaarheid van de tracering verschillen naargelang het soort aangekocht product, de gekozen verzendwijze en de vervoerder die uw product(en) levert.

Het gebeurt dat bestellingen geleverd worden door een vervoerder die niet de mogelijkheid biedt om pakketten te volgen. In deze zeldzame gevallen zal ""Uw bestelgeschiedenis"" op iRobot.nl geen traceerinformatie bevatten, maar nog wel de bestelstatus en andere informatie. Lees de informatie onderaan deze pagina om het verschil te kennen tussen traceerinformatie en de bestelstatus.

De bestelstatus
Vind de bestelstatus via: 

Uw e-mail controleren. 
Aan de kassa werd u gevraagd om een e-mailadres in te voeren. U ontvangt e-mails die u op de hoogte houden van de bestelstatus. 

iRobot.nl bezoeken. 
Klik op Mijn account boven aan de pagina. Als u al een account hebt bij iRobot.nl, kunt u zich aanmelden bij Geregistreerde klanten om toegang te krijgen tot uw bestelgeschiedenis. 

Contact opnemen met ons. 
Neem via e-mail contact met ons op, als u nog vragen hebt over uw bestelling.

Waarin verschilt de bestelstatus van traceerinformatie?
De bestelstatus wordt door iRobot.nl gegeven en geeft weer wat er met uw bestelling gebeurt tussen het moment dat u deze plaatste en het moment dat deze ons magazijn heeft verlaten. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wordt deze behandeld door een vervoerder (zoals FedEx of DHL) die mogelijk traceerinformatie geven tot uw bestelling is geleverd*. De traceerinformatie is toegankelijk via ""Uw bestelgeschiedenis"" op onze website zodra deze beschikbaar is.*Traceerinformatie is misschien niet beschikbaar de eerste 48 uur nadat een product uit ons magazijn werd verzonden.

Beschikbaarheid van producten

Producten op voorraad
Voor de meeste bestellingen van producten op voorraad begint het bestelproces zodra uw online aankoop voltooid is. Uw product op voorraad wordt verzonden zodra het product in de voorraad is gevonden, uw betaling is goedgekeurd en het ontvangstadres is gecontroleerd. Een product wordt niet aangerekend voordat het naar u is verzonden.

Als u bijvoorbeeld 's maandags een product op voorraad bestelt dat het magazijn binnen 1 à 2 volledige werkdagen verlaat, zal het woensdag einde van de dag het magazijn verlaten. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, varieert de leveringstijd naargelang de verzendwijze die u bij de betaling hebt geselecteerd en waar uw verzendadres gelegen is. Houd er rekening mee dat werkdagen weekdagen zijn, met uitzondering van officiële feestdagen.

De verwachte verzendtijden die in uw winkelwagentje verschijnen, vermelden wanneer we verwachten dat een product ons magazijn zal verlaten, niet wanneer het product op zijn uiteindelijke bestemming aankomt. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, varieert de leveringstijd naargelang de verzendwijze die u bij de betaling hebt geselecteerd en waar uw verzendadres gelegen is.

Nabestelde producten
Nabestelde producten zijn producten die momenteel nog niet op voorraad zijn. Als u zich inschrijft voor de ""service ""breng me op de hoogte"", wordt u via e-mail op de hoogte gehouden van de leveringsstatus van uw nabestelde producten.

Vooruitbestelde producten
Vooruitbestelde producten zijn producten die al beschikbaar zijn voor verkoop op onze website voordat de fabrikant ze beschikbaar stelt voor algemene verkoop. Vooruitbestelde producten worden meteen op de releasedatum naar u verzonden. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw vooruitbestelde product. Een product wordt niet aangerekend voordat het naar u is verzonden. De verwachte verzendtijd (bijvoorbeeld ""Alleen voorbestelling: verzending over 4 - 6 weken"") wordt aangegeven in uw winkelwagentje.

De verwachte verzendtijden die in uw winkelwagentje verschijnen, vermelden wanneer we verwachten dat een product ons magazijn zal verlaten, niet wanneer het product op zijn uiteindelijke bestemming aankomt.
Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, varieert de leveringstijd naargelang de verzendwijze die u bij de betaling hebt geselecteerd en waar uw verzendadres gelegen is.

Verwachte leveringsdatums
Uw artikelen op tijd verzenden is erg belangrijk voor ons. Voor veel artikelen berekenen we een verwachte leveringsdatum, zodat u weet wanneer u de artikels mag verwachten. Een verwachte leveringsdatum is een berekening van verschillende factoren, zoals de beschikbaarheid van het artikel, de toewijzingstijd in ons magazijn, de verzendwijze die u heeft gekozen en de uiteindelijke bestemming.

Als we de verwachte leveringsdatum nauwkeurig kunnen berekenen, ontvangt u deze bij de afronding van uw bestelling alsook in de bevestigingse-mail van uw bestelling en in de bestelgeschiedenis. Houd er rekening mee dat de verwachte leveringsdatums uitsluitend ramingen zijn en dus niet zijn gewaarborgd. Door verschillende factoren kunnen verwachte leveringsdatums ook wijzigen tussen het moment waarop u de bestelling plaats en het moment waarop u de bevestiging van de bestelling ontvangt. Wij doen ons best om nauwkeurige verwachte datums te geven en bieden u verschillende andere bronnen om uw bestelling te volgen, zoals bestelgegevens en traceerkoppelingen.

Voor meer informatie over de verzendopties gaat u naar onze pagina Verzendwijzen en -kosten. Voor meer informatie over het volgen van uw bestelling, gaat u naar de helppagina voor uw bestelstatus of neemt u telefonisch contact met ons op via 010 7131884.